Vanliga frågor

Vanliga frågor

Var är min order?

I orderbekräftelsen finns en länk där du kan se status på din order. När din order är skickad kan du via ditt kolli-id spåra din försändelse via vald transportörs hemsida.

Hur använder jag min rabattkod?

Din rabattkod aktiveras genom att du klickar på ”Rabattkod” och därefter skriver du in koden och avslutar genom att klicka på aktivera rabattkod. Observera att det finns tillfällen då koden ej gäller exempelvis på redan nedsatta varor.

Kan jag ändra eller ångra mitt köp efter jag lagt beställning?

Eftersom vi strävar efter att packa och skicka din order så fort som möjligt går alla beställningar direkt till vårt lager vilket gör att vi tyvärr inte kan ändra i ordern efter att du genomfört köpet. Men skulle du ångra ditt köp eller råkat beställa fel vara så kan du läsa mer hur du går tillväga under vårt köpeavtal. 

Finns inte produkten i lager? 

Vi får med jämna mellanrum leveranser till vårt lager. Så fort vi fått leverans kommer produkten finnas tillgänglig igen på vår sida. 

 

Har du andra frågor kontakta oss gärna på kundtjanst@ljusbutiken.se